• (Android/iOS) Cooking Fest :vaření hry skúsenosti

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Cooking Fest :vaření hry ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Cooking Fest :vaření hry IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ skúsenosti ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Cooking Fest :vaření hry 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Dávam iba 1 hviezdičku, pretože čakacia doba zákazníkov je príliš krátka a na samom začiatku musíme veci vylepšiť diamantmi, ktoré musíme kúpiť

    Cookig Fest:משחקי בישול ארקייד tpfh

    Táto hra je dobrá, ale inštaluje sa za veľa času. Jeho trávenie času

    na odomknutie ďalšej úrovne potrebujete diamanty. ak si pozriete 10 reklám, získate iba 1 diamant, koľko reklám by som mal sledovať, aby som odomkol ďalšiu úroveň? veľmi sa neodporúča, ak chcete hrať zadarmo. a príliš veľa reklám v hre.

    Páči sa mi hra, ale problém je v tom, že nemôžem ísť do ďalšej kuchyne kvôli požiadavke na diamant. Dúfam, že sa vám to podarí vyriešiť

    Hra je dobrá, ale je plná reklám

    Naozaj som si hru užil, ale zasekol som sa na úrovni 1 a neviem, ako pokračovať, aj keď som získal všetky body, stále sa mi nedarí odomknúť pokračujúce úrovne. Prosím, pomôžte mi ako!?

    Najlepšia reštaurácia a hra na varenie? To musí byť vtip! Môžete hrať iba v prvom meste, potom musíte zaplatiť, aby ste mohli pokračovať! Špeciálna ponuka za 59,99? ...keď sa pozrieš aké hry si môžeš kúpiť pre herné konzoly ako Nintendo alebo Playstation atď. tak toto je vtip!!

    Táto hra je smiešna. Deti dostávajú ponuky a majú úplný prístup k nakupovaniu jediným kliknutím!

    Nemôžete prejsť cez úroveň 40, pretože potrebujete ďalšie dve hviezdičky, aby ste sa kvalifikovali do ďalšej novej kaviarne, a príliš veľa reklám hneď po skončení hry, takže svoj pokrok nemôžete vidieť, kým reklama neskončí! Mám tisíce mincí, ale nemôžem získať diamanty, pokiaľ nezaplatím tak zlú hru, prepáčte

    veľmi zaujímavá hra. veľmi návykové.Milujem hry na varenie, ale veľa z nich je dosť podobných.musí byť trochu iné.

    Dal som šancu. Zábavné, ale nemôžete získať diamanty na upgrade, pokiaľ nie sú zakúpené. Chystáte sa odstrániť. Musíte byť schopní zarábať diamanty pri hraní.

    hra je v poriadku, ale do pekla s týmto oznámením o hodnotení...toto veľmi dráždi. žiadna možnosť zrušenia .treba zlepšenie

    Prečo je to zaseknuté, nechaj ma hrať ďalej .stále to mám.

    Je pekné, ale nie je ľahké získať drahokam, aby ste si kúpili iný obchod

    Keby som to mohol ohodnotiť menej, tak by som to urobil. Existuje „nákupy v aplikácii“ a potom „nie je možné hrať pred prvou úrovňou bez míňania peňazí“, toto je to druhé.

    Hra vyžaduje mince a drahokamy na vylepšenie jej interiéru, neexistuje spôsob, ako zarobiť drahokamy

    Hra dokáže urobiť z varenia zábavu aj pre tých, ktorí varenie neradi

    Cooking Fest : Cooking Games Arkada rox

    Táto hra je úžasná, jedlo človeku nemusíte priťahovať jediným klepnutím a už je naservírované. Milujem to.

    Je to v poriadku, rovnako ako každá iná reštaurácia s časovým manažmentom. Nie je na tom nič prevratné. Navyše je takmer nemožné zarobiť diamanty, pokiaľ nezaplatíte skutočné peniaze, nemôžete jednoducho upgradovať nástroje/menu.

    reklamy sú ohromujúce

    veľa zábavy, ale nedovolí mi to pokračovať na ďalšiu úroveň. Na toto nemám trpezlivosť. odinštalovať.

    Hra je dobrá, ale neexistuje spôsob, ako postúpiť na ďalšie úrovne bez zakúpenia „diamantov“. Ak chcete hrať naplno, musíte minúť veľa peňazí.

    Cooking Fest:料理 ゲーム アーケード ksc

    Zo začiatku sa mi hra páči, ale neskôr si nemôžem kúpiť drahokam, aby som otvoril ďalšiu úroveň. Je to také otravné, takže ju odinštalujem pre ďalšiu lepšiu hru

    Spočiatku to bolo príjemné, ale potom sa celá kaviareň musí odomknúť drahokamom. A žiadny iný spôsob, ako získať tieto drahokamy, pokiaľ si ho nekúpite.. Nesťahujte túto hru!!!!

    Mobile Legends: Bang Bang Jangovar relt

    Cooking Fest :vaření hry Arkádové botl

    Hrozná hra. dokončíte 40 úrovní a ďalšia reštaurácia sa neodomkne zadarmo, potrebujete 250 drahokamov a 1 500 mincí. Takže v podstate hráte rovnakých 40 úrovní, aby ste získali drahokamy a mince na odomknutie ďalšej reštaurácie, úplná strata času neobťažuj sa.odinštalovaný

    Nemôžete nič upgradovať, pretože nemôžete zarábať drahokamy. Stráta času

    Hra je smiešne pomalá. Bez diamantov nemôžete upgradovať to, čo potrebujete. Nekupujem diamanty len na upgrade. Žiadna iná aplikácia nepotrebuje diamanty na aktualizáciu.

    Je to zaujímavá hra, ale hral som iba jednu úroveň, pretože potrebujem veľa drahokamov, aby som sa dostal na ďalšiu úroveň a tie isté drahokamy sa ťažko získavajú. To znamená, že musím zaplatiť, aby som sa dostal na ďalšiu úroveň. Takže hru odstraňujem, pretože požadovaných drahokamov je príliš veľa a ja som dohral úroveň 1, takže ahoj!

    Hral som hru a nedostávam žiadny drahokam, koľko úrovní musím odohrať, aby som mohol získať drahokam, aj keď sa mi hra páči, najprv si nie som istý, ale nejako sa mi to podarí zahrať .

    Odinštalujte túto hru... Otvorenie novej reštaurácie je také drahé... Táto hra sa mi páči... Ale keď som dokončil prvé resto a prejdem k ďalšiemu restu... Som taký naštvaný! Pretože už nemám diamanty, pretože veľa vylepšujem svoje prvé resto.

    Počas hrania hry sa hra zasekne a zasekne sa


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :